Z4mbizz

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia - 12 juni 2009 00:04

Dagens händelser

Började med att packa med mig Dina o en massa tvätt i bilen för att brassa upp till Ånge, Tvättade en massa o gav kissarna mat då mamsen är borta.

Sen brassade jag tillbaka hemöver till slänten, Hälsade på Sofie, Robin o Liten Kevin o lilla tösen i magen=) Fick mig lite kaffe o sofie fick sin efterlängtade update om mitt liv o mina händelser;) Och jag busade med Kevin o satt med han då han badade badkar=) sen myste vi lite i soffan med vattenmelon=), Efter mitt besök där så for jag hem o då kom sandra, ett efterlängtat besök vill jag lova=) Vi hade ju en heel del att prata om vill jag lova=))

Nu ska jag gå ut o rasta den lilla fyrbenta o lägga mig o sussa. Imorn ska jag åka till Ånge o umgås med fader, Fira hans födelsedag som var i måndags. Tänkte baka lite tårta o grilla lite kött kanske=) Bara ha en mysig dag helst enkelt. Ska även hinna kika lite på studenten oxå, Madde tar ju studenten, det är väl den enda tror jag som jag tänkte uppvakta=)

Är ganska ledsen att jag inte kunde följa med upp o uppvakta karro idag på hennes student=( Men men sånt är livet, Någon måste ju ta hand om dom fyrbenta oxå.


Ne nu ska det nattkissas o sussas!


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards