Z4mbizz

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Sofia - 19 juni 2009 14:38

Ja jag hoppas ni får både en glad o en bra midsommar trots tråkigt väder, Men men vi är väl inte gjord av socker;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen invänta min storasyster som ska komma o hämta mig=) jag ska hålla till i Ånge större delen av kvällen o klämma på systers mage o se om jag får någon spark av pyret där inne;) Sen ska jag klippa o färga håret på henne så hon blir riktigt snygg tills miraklet dyker upp=) Sen ska vi grilla o bara mysa.

Men jag vill nog komma hem skaplig tid ikväll, för imorn blir det kanske att titta på brännboll uppe i munkan o sen blir det ju fest heela kvällen lång i viskan=) Kommer nog bli en rolig kväll:)


Men som sagt ha det så bra allihopa i helgen för det ska jag försöka ha=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards