Z4mbizz

Alla inlägg den 22 april 2008

Av Sofia - 22 april 2008 00:05

Igår natt så låg jag o vred o vände till klockan blev 4 på morgonen. huvudet är fullt utav tankar o oro...

Idag har jag varit som en zombie. och sett ut som helvete..  men jag har inte orkat brytt mig..

Just nu vill jag bara kunna somna. min kropp är helt slut, men tankarna uppe i huvudet verkar aldrig vilja ta lite semester o sova ut lite..

det är det värsta som finns när man inte kan sluta tänka. tänk om det fanns en knapp som man kunde trycka på för att sluta tänka helt enkelt..


Imorn ska jag oxå bara vara o ta det lugnt.

Skolan får vänta helt enkelt för jag pallar inte att vara upp i allt folk..


Ne nu ska jag försöka gosa ner mig med Lea o hoppas att jag får somna in så jag blir pigg imorn.


Imorn ska jag oxå gå ut och gå... Är så skönt att bara gå i rask takt i cirka en timme o lyssna på musik o bara få släppa lite känslor efter vägen.


Tack till er alla som har skrivit o hört av er. det är guld värt, men idag kunde jag bara inte svara i telefon för jag orkar inte förklara allt.


Puss o kram..


En extra puss o en extra kram till min Älskade Ängel Wilmer..


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards