Z4mbizz

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sofia - 2 april 2008 16:51

för nu är det bara 2 dagar kvar av min praktik... kommer sakna alla härliga arbetskollegor. och även alla som är inlagd där för tillfället. vilken livsglädje dom har trots sina sjukdomar..

Nu har jag ätit tacos i min ensamhet.. det var gott men det är alltid lika tråkigt att äta ensam=)


 ikväll ska jag till emma o tomas o kika på Greys anatomi o även titta på barnmorskorna under pauserna till greys=) Så mysigt att umgås med henne=)

Igår var jag o hon och alex ute på stan. jag hittade mig en jacka o lite annat smått o gott..=)

Så ikväll blir det mys i min "framtida" lägenhet i Korsta=) folk frågar. varför ska du bo i korsta för? haha ja varför inte.. varför ska jag inte bo där. o varför ska jag bo någon annanstans=) jag är inte ute efter att bo mitt i smeten.. =)


Ne Puss o kram..



Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards