Z4mbizz

Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sofia - 16 april 2008 22:55

Är nu i himmelriket:(

han fick vara med om det jag minst kunde ana och det jag minst ville skulle hända. Han blev påkörd idag av en bil. men han dog på en gång för huvudet fick ta smällen. Men när en man från stallet kommer o fråga mig om min katt var svart vit o grå. Ja sa jag.. Är den långhårig, nej sa jag. då berättade han att en man hade kört på en katt som såg ut så och att han hade lagt honom i en påse lite längre bort. han tyckte jag kunde följa med o titta o se ifall det var min eller inte.. men eftersom han sa att den var långhårig så var jag ju relativt lugn tills att påsen öppnades o där låg min älskade Katt.=*( Han var alldeles blodig hela han trots att det bara hade kommit från munnen.. Efter han hade gått därifrån skärrad som han var så bröt jag ihop.. jag öppnade påsen igen o då fattade jag vad som hade hänt. jag höll om han, jag pussade på han. Sen ringde jag till mamma o stor grät så hon kom hem på två röda, där satt jag med min katt i famnen,=( vi satt nog ute där på gräset i flera flera timmar innan jag hade lugnat ner  mig.. sen så grävde vi en grav där min förra katt ligger. o nu är det såå fint där. det är en massa ljus tända. jag tvättade bort det mesta av blodet på honom så han skulle få se fin ut. det värsta är ju när man ska ta modet och hälla jord över honom. men jag bäddade med löv så det skulle vara mjukt iaf. vad mer kan man göra. att allt kan hända på bara några sekunder. Ens liv blir helt annorlunda.

Nu har jag ännu en till skyddsängel däruppe som sover så sött. Men han blev bara ynka året.. Han som körde på honom ringde o var väldigt upprörd o beklagade sig. Jag är glad att det var en människa som bryr sig o inte bara far därifrån som om ingenting har hänt.


Ne fyy vilken jobbig dag.. Jag kanske är en av dom bättre djurvännerna, o jag ser inge fel med att sörja. Det är trots allt ett liv som har gått bort. Och ett Liv som är som mitt eget barn.. =(


Ne jag ska försöka sova. ögonlocken är som bly på mig.


Sov så gott Älskade Wilmer. Vi ses en vacker dag! Men tills dess hoppas jag att du är mitt lilla söta spöke som traskar omkring här hemma.


Det har hänt alldeles för mycket nu på så kort tid. Nu har jag varit med om 3 dödsfall på knappt en månad hur mycket mer kan man orka..

Men som dom säger när en dör så ryker oftast två till o det var just precis vad som hände.


 Ne jag längtar till bättre tider!


Wilmer - Mamma älskar dig!!  <3



Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards