Z4mbizz

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Sofia - 30 januari 2008 21:39

Åhh herregud jag vill få tillbaka min motivation som har gått vilse igen.. Jag vill känna den där längtan att komma hem o göra arbeten o pyssla på..Men inte då.. nu har jag cirka 5 arbeten som ska göras o sen har jag prov på de olika lagarna inom vården på Onsdag. Känner mig inte alls redo o motiverad.. Får se om jag skjuter upp provet tills alla arbeten är färdiga.. Men då kommer jag ångra mig då med för då kommer det att komma nya uppgifter o nya igen.. Äsch jag måste sätta mig ner nu o göra lite nytta. .Allvarligt Fia skärp dig.. det är snart över..

Någon som har en lägenhet i sundsvall som vill låna ut den i 5 veckor från början av Juni:)? jag ska nämnligen praktisera på sjukhuset då.. vore ju enklast att slippa pendla.. Har funderat på att ta mitt pick o pack o flytta till stan men man vill ju liksom ha ett jobb oxå.. :) mycket nu=)

Nu har mitt nya liv börjat iaf.. Knallar o går varenda kväll.. Men jag vill ju även få med mig sandra eller någon som vill simma med mig men ICKE:) jag får väl knalla dit själv snart. Som tur är så har vi även inlagt fys träning på uska utbildningen så vi ska träna en gång i veckan på olika aktiviteter:)

Tog o Solade förut oxå.. var så sjukt trött o även jätte frusen så jag tog räääser bilen o chansade på att det fanns tid o det fanns faktiskt bara 1:) Skönt var det iaf.. Halvsomnade hela tiden:)

Inatt har jag drömt nå jävulskt hemskt iaf:) Uscha... vaknade sjöblöt.. Jag hade tydligen fått lunginflammation o hade man det då fick man inte leva nå mer så då fick man gå till doktorn o ta en avlivningsspruta:) Så jag, mamma o pappa fick åka runt till alla o ta farväl.. o ingen brydde sig för dom tyckte bara det var så självklart att jag inte fick leva nå mer.. Men väl hos doktorn med sprutan i högsta hugg så Vaknade jag halvsittandes i sängen:) Haha nu har jag iaf bestämt mig att jag vill leva LÄNGE till:)

Uscha det är såna här gånger man saknar en sängkamrat som kan krama en :) men det får väl bli i ett annat liv:)


Ne nu ska jag VERKLIGEN ta mig i kragen o plugga.... tråk..

Imorn blir det stadsresa o bränna pengar som vanligt:)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards