Z4mbizz

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Sofia - 3 januari 2008 13:11

Nu är det som sagt 18 dar kvar tills man drar med sig packning,alkohol och ett glatt leende till Vemdalen:D Weeeihoo..

Längtar så jag tror jag spricker.. Vi har börjat små planerat handling o sånt där trams redan:)

Det största problemet är väl hur pengarna ska räcka till, Man är en fattig student som lever på csn som aldrig tar fingrarna ur arslet o sätter över pengar till en. för det enda dom gör är att skriva fel uppgifter o skickar tillbaka papret till mig.. Hallå jag har räkningar att betala jag med.. och sen så har man ju varit så jävla klyftig och fixat en massa kredit köp på Kläder o grejor.. Man var ju lycklig för stunden iaf:)

Ska faktiskt åka iväg idag igen o hämta ut ett paket från Hm..

Shoppoholic det är jag det.. och jag är ju så jävla dum för jag vet att jag är beroende, men fel att försöka förhindra mitt köpberoende..


Idag kommer brorsan o hans tjej till Ånge.. så jag ska väl tanka i stackars hungriga mazdan ännu en gång o puttra mig uppöver..


Tog iaf bort nästan allt jul plock igår... skönt att ha det överstökat:)


Ne nu ska jag göra mig vacker och åka framöver byn o hämta ut mitt paket som har ett innehåll som jag inte har en aning om:) bra va.. Är det någon jäkel där ute som läser detta och som är sjukt bra på det där att spara pengar.. Snälla kommentera mitt inlägg o ge mig ett sjukt bra tips:)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards