Z4mbizz

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Sofia - 13 januari 2008 18:22

Ja HERREGUD nu är det nära.. om exakt en vecka o precis vid denna tiden så har man avklarat första afterskin o är skapligt rund om fötterna:) Ojoj jag längtar så jag känner sprattel i heela kroppen:) Ska dansa arslet av mig heela veckan...  :)


Tänkte lägga upp lite bilder på dom bästa tjejerna som man ska till vemdalen med... Kommer bli en toppen vecka med er:)

 Tänker även läggga ut lite andra kort.. bland annat på folk som oxå har storbetydelse för mig :)


Imorn ska man till frissan o klippa o färga håret.. fast jag ska vara snål med att klippa på längden eftersom jag ska försöka spara ut lite på längden:)

Snart kommer Puppsandra hit oxå:) snacka liite shiit:)


Ne nu ska jag leta bilder:)


Puss hej.. Och puss på dig sööt!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards