Z4mbizz

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Sofia - 10 januari 2008 18:45

Igår kväll så for jag till söt o myste järnet.. Är så underbart o vara i hans närhet.. Ojoj.. Blir så lycklig under den tiden så jag nästan spricker.. Allt är så perfekt... Puss på dig=)


När jag for ifrån sötnosen på väg hem så fick jag världens smärta i magen, det var som det stack 1000 oslipade knivar i min mage.. och det bara fortsätte.. Men jag hade lovat pappa min o äta lunch på thairestaurangen så jag for upp till Ånge fick i mig någon enstaka tugga men ville helst av allt bara lägga mig i fosterställning o spy:/ For hem till pappa o satt mig i hans dusch på hetaste värmen i säkert en halvtimme..blev inte bättre.. började kallsvettas o blev allmänt yr.. Jag fick i mig lite mat iaf.. Men helst av allt ville jag bara hem o lägga mig i sängen. När jag väl körde hem så var jag farligt nära på att somna heela tiden.. fick slå mig själv i ansiktet till och med för att hålla mig vaken.. Nu ligger jag här o vrider o vänder på mig.. Det göör ju såå ont.. o illamåendet gör det ju inte direkt bättre=(


 Ne nu ska jag försöka sova ett tag.. Jag som ville iväg o mysa o titta på film ikväll med. det är bara att hoppas det går över:/


Pusspuss

ta hand om er!


svar till therese: Undra om vi någonsin lär oss hantera pengar.. Du o jag verkar vara ute på samma hala is:) fast jag är ju även så duktig på att handla på internet oxå... Gaahh.. Hörru trivs du i stan nu då.. lägg ut lite bilder på ditt place vettja:) kul o se hur du bor:)  Pusspuss


Svar till Nina: Ja jag bor ensam i det där lilla röda huset:) trivs som fisken i vattnet:) Är såå mysigt. Det ligger en bit inne i Gissjö.. alldeles vid vattnet.. :) Jag hyr hust för inte alls så mycket:)  med mig är det bara bra. hoppas allt är bra med dig med:) Kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards