Z4mbizz

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Sofia - 1 januari 2008 21:33

Ja då var det ett nytt år igen.. Shit tiden går alltså.

igår på nyår så var jag o många många andra bjudna på fest på FG i fränsta=) Alltså församlingsgården:P

Det var ruskigt  roligt.. Jätte god mat o bara en massa trevliga människor=)

Fick en nyårs puss av sötaste oxå på 12 slaget:) Mmmm.. det här var det bästa nyårs firandet på länge.. Kan nog bero på pussen ganska mycket:)

Fick en massa pussar igår av en massa olika.. vet inte vad det var med dom eller var jag såå snygg igår:D haha...

Idag har jag legat hela dagen o varit helt förslappad=) Men vad gör det.. jag hade inget speciellt att göra iaf.. Jag sandra tommy martin o therese åkte till vaggis o tog en pizza.. men sen for man hem o la sig igen:)

 Nu ska jag lägga upp lite bilder på både nyårs firandet, mitt hus, mina djur o felicia tänkte jag=)


Puss o kram


& Puss på dig!

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards