Z4mbizz

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Sofia - 25 januari 2008 23:22

Folk har som alla andra år frågat hur det känns:) haha det är konstigt det där för det är ju bara en dags skillnad liksom:)

Men jag säger väl att allt känns som igår fast att man kanske har fått sig en till rynka på kroppen:D

Det är ju som sagt inte lika spännande nu som när man var liten.. Då var det ju BARA paket man såg i ögonen:) Nu är det mer att man börjar få panik över att tiden rinner ifrån en.. Det är såå mycket man vill göra men varken tiden eller pengarna räcker till.. Hade gärna åkt jorden runt.. Ridit på elefanter stått på scenen i globen.. Haha ja you name it:)

Jag ska få mina presenter imorn iaf.. Eller jag har ju fått lite idag med

Av pappa fick jag en ny dammsugare.. Något behövligt kan man väl säga då min förra gick i tre delar:D  fast man kanske inte har en dammsugare som första önskning men det är ju något som man själv är VÄLDIGT snål med att köpa:) o det är ju även dödstråkigt att åka till stan för att titta på dammsugare:D

Av mormor o morfar fick jag mig en slant

och av lillasyster fick jag mig lite lös te som luktar jäätte gott. ska nog bjuda på det imorn då folket kommer:)


Ja nog om mig o mina 21 år..


Har iaf kommit hem från vemdalen skiiweek levande:) skepp o hoj..haha Vilken galen vecka det är alltså:) Bara en massa fylla.. massa kärleksförklaringar, hångel o porrdanser över hela dansgolvet:)

fast jag är dock väldigt besviken på mig själv att jag bara tog mig på afterskin en dag.. Var såå tärd på dagarna.. märks att man har blivit ett år äldre;)

Men jag bodde iaf med världens härligaste tjej gäng.. hoppas det blir vi nästa år med:) då måste vi nog ta med oss hundra toarullar till:D haha sista kvällen så tog vi o norpa en heeel dröös med papper från krogen rätt ner i therese väska:D


Även att jag ska fylla detta inlägg med mer sjuka grejer:D

Dagen innan vi skulle dra oss uppöver fjällena så ringer therese o säger i högsta volym... -Neee nu fååår ni faan ta o fixa en ny bil..Min bil är helt död o jag står på e14 o alla lampor i bilen lyser:) Okej tänkte jag.. vi får väl ta min mazda då. men det går bara några minuter så ringer hon o asgarva då berättar hon att hon har blivit bogserad till shell för hon hade fått soppatorsk:D hahha.. så vi slapp ta mazdan..Men dock senare på kvällen då jag hade varit hos therese på en vanlig kvällsrök så skulle jag börja röra mig hemöver gissjövägen.. haha jag LOVAR jag körde inte såå fort..Och väglaget var blixt halka så jag tog o mötte en bil i en liten kurva o efter det mötet så började jag få sladd. jag försökte veja tillbaka ratten i lugn takt men Nee ratten tog bara o fortsatte åt höger o jag i panik rev tag i ratten i fullkareta mot vänster i världens panik sen så gick det åt höger o vänster igen o sen kände jag bara hur bakdelen tog o släppte o då var det bara att ge upp.. Då hamnade Fisen o mazdan i diket:) haha jag ringer therese o lisa o bara skrattar så dom kom dit, tommy o sandra kom dit, till slut fick amir komma mitt i natten o dra upp mig.. men även det precis när han började få upp mig ur diket så får ju även jag soppatorsk:D haha det är inte sant. vi sa till varandra det händer ju bara oss och det händer bara när det har med vemdalen o göra:D så lisa o therese hämtade en sprit dunk o for på shell sen så rullade jag hem i 20 km/t. skakis som få:D ´haha ja herregud alltså..

 Men resan upp går bra iaf ända tills vi kommer utanför östavall o då säger therese.. - Nee nu är det nå galet med bilen o alla vi tittade på varandra.. så vi stannade.. då säger hon vi måste ha fått punka alltså.. Lisa öppnar dörrjäveln o rätt o riktigt.. japp det har vi:D så där står vi.. vi tog o packade ut all packning i bakluckan o skulle ta upp reservhjulet.. .Hahaha jaa jag säger då det vilket jävla cykeldäck:D hahaha vi kunde inget annat än att skratta.. sen så insåg vi att vi inte hade några grejor att fixa dit däcket med heller. så fia själv får sträcka ut handen till första bil som kommer o där satt det ju SÅKLART en fullsmockad bil med bara killar:D haha vi behöver hjälp.. men det visade sig att dom inte hade något.. Så jag o therese började traska oss mot en traktor tusen mil därifrån o frågade gubben om hjälp.. Jajamen har vi inte tur då.. Han var en gammal bilförsäljare från Ånge så han hade däck o hela skiten.. han fick spätta upp ett däck som var fast fruset i marken..:) o efter säkert 2 timmar i hans garage så var vi äntligen på vägen igen:D hahaha vilken resa...


Ja det här blev världens längsta inlägg.. jag hoppas ni orkade läsa igenom allt för det är BARA ROLIGT:D


Haha ge mig en jäkla bra kommentar tycker jag:D


Ha det så fint...:) Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards