Z4mbizz

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Sofia - 16 januari 2008 21:02

Ja herregud det verkar som att ryktet verkar stämma o jag som trodde att det inte skulle röra mig ryggen då det väl hände/ om det ens skulle hända vilket jag hade önskningar om att det inte skulle göra.

Men faan så ont det gör...

Ångrar att jag inte släppte taget om dig för längelängelängesen..varje gång jag åker förbi där du bor så går nacken hundra varv för jag måste se ifall jag ser dig.. varför vet jag inte??´det är bara en vana.. Såg dig vara ute idag o promenera... du hade kunnat sett mig men feg arslet fia hon tar o backar o gömmer sig.. Förstår inte att detta händer, det var ju meningen att det skulle hända med mig.. o hade det varit vi nu så hade det förmodligen hänt minst 1 gång.. Men ne Fia släpp taget o gå vidare förfaaaan!!..

hitta drömmen i ditt liv.. ja åh vart faan är han.. Så fort man börjar tala om känslor eller visa några då sticker dom så fort att man nästan inte ens märker.. det är så typiskt.. vad vill dom mig..


Är såå fruktansvärt rädd för kärlek.. tänk om det går lika illa som med dig... det kan inte bli värre.. det kan det faktiskt inte..

Men jag vill ha någon som VERKLIGEN tycker om mig o någon som verkligen rår om mig så jag känner mig trygg så jag kan visa mina känslor tillbaka..

Jag vill väl oxå ha familj.. Jag vill väl inte vara en gammnucka...visst jag är absolut inte gammal nu men som sagt har jag fått som jag velat så hade jag haft ett redan o kanske ett på väg..


 Okej nu skrämde jag väl bort varenda jävel..

 Det är en viss skillnad på mig o många andra.. jag skaffar inte barn med vem som helst bara för att ha ett barn.. Jag vill vara 110% på alla grejor... Men jag vill ju iaf ha mig ett förhållande.. Tänk att man får kramas pussas gosas hur mycket som helst..


Give me..


Nu är det bara 4 dagar kvar till vemdalen.. längtar så jag tror jag spricker.. komma härifrån o inte tänka så mycket.. bara vara o leva livet..


Vi får väl se hur det går för dig.. jag bad dig att leva livet o göra lite roliga saker då det tog slut med mig. men så blev det inte.. fast vad vet man du kanske inte var dig själv överhuvudettaget när du var ilag med mig.. ?! behöver inte veta det heller nu..


har inge mer att säga... det gör ont iaf.. tragiskt nog! 

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards