Z4mbizz

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Sofia - 18 maj 2008 20:21

Oj oj vad trött jag är.. Har sovit hos Thessa hela helgen, och igår blev det fest på schemat. först satt vi hemma hos thessa och förfesta och sen så pallrade jag,thessa och malin till badhuset där katta,sandra,sara,kjelle,lina,daniel och helena. Thessa försvann på två röda typ och for till sin efterlängtade fest i ljunga där det var fest i replokal=) jag var inte så värst intresserad men vi for dit iaf, ´men jag for därifrån efter bara någon minut, så jag o malin började rulla mot Fränsta och hem till thessas hus, men på vägen så hittade jag lite såna här reflexpinnar så jag pyntade thessas gård med dom:D haha.. Jag minns att hon frågade om det var jag som var boven till alla pinnar på gården då hon kom hem på natten, men jag har inget minne av att jag svara=) var skapligt trött=)

Så idag har man varit väldigt trött, blev som vanligt en bakis pizza på vagga som btw har sänkt priset på sina pizzor så då blev man ännu gladare=)


Så nu har jag legat på soffan hemma o sovit i flera timmar, lillasyster sa att det hade varit omöjligt att väcka mig då hon skulle berätta att det var mat. så jag lär ju knappast kunna somna i tid ikväll=)


Ne nu ska jag göra lite nytta innan "sanningens ögonblick" börjar..


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards