Z4mbizz

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Sofia - 2 maj 2008 23:43

Jajamen.. igår gjorde jag inte många knop kan jag säga=) låg o gäste hos therese tills jag var tvungen att fara hem.. men jag sandra o therese hann dra en hamburgartallrik på byis iaf o gott var det=) Jag hade skapligt kul på forum iaf, men det är mest roligt att träffa lite folk. för musiken är ju inte min stil, men therese stod o diggade hela kvällen hon, den lilla raggarbruden:D


Idag så har jag inte heller gjort många knop. har mest slappat, sen var jag upp till pappa vi drog som vanligt lite kort spel, han slog mig med fyrtal precis när jag höll på att vinna skiten=) sen så kollade vi lite på en otroligt snuskig sida, bara massa döda människor o äckelskap.. exet.nu tror jag den hette.. uscha..

sen satt jag mig ner o började göra mitt arbete om Ms.. man känner nu att skolan början dra ihop sig mot sitt slut.. bara 1 månad kvar nu... HUR SKA JAG HINNA??? det är frågan.. det blir till att stanna inne efter skolan o inne på helgerna:D det är bara så det.. för jag är ändå så pank redan efter alla skuldbetalningar..

 vi åt tacos idag. riktigt gott som vanligt=) sen så ringde therese hon var på väg upp mot ånge för att lämna av syster sin så då kom hon hit o jag syndade med 3 ciggaretter.. uscha.. jag ska nog inte umgås med tessa:D


Ne imorn ska jag jobba.. shit jag har inte jobbat på GUD vet när.. så hemtjänsten here I come.. är faktiskt lite nervös.. så det vore ju bra om jag tog o sov en skvätt så jag är pigg o glad iaf=) saknas bara att bilen inte startar imorn eller att jag försover mig=)


Ne sov så gott! Puss o kram



Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards