Z4mbizz

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Sofia - 4 maj 2008 19:04

ja att jag orkar=) igår jobbade jag för första gången på huur länge som helst men det gick över all förväntan och det var väldigt skönt att få jobba=) sen så brassade jag hem till Ånge en sväng sen tillbaka till fränsta igen, umgicks med tessa, sandra, lina, Fruppet.. vi spelade kubb hos therese o drack mer o mer iaf jag o therese:D sen så drog vi vidare till Uffe o Erika... o där var det väldigt kul=) det var erika, svensken, skyttberg,björne mfler. Jag o Erika sjöng Karaoke från första stund jag kom dit typ:D haha.. sen så efter vi varit hos erika så var ju klockan säkert 3. trött som vi var så började jag therese skyttberg o björne knalla uppöver. o sen så kom vi på att vi skulle sova hos  skyttberg alla 4.=)  Ne men det var kul. stackars tessa som skulle jobba idag.. usch..=) imorn är det skola igen, pluggpluggplugg=)...

ne nu ska jag åka på gluggen o köpa lite karra.=) usch vad man är onyttig heeela tiden=) men äsch det är ju smaskigt=)


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards