Z4mbizz

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Sofia - 14 maj 2008 13:30

Då har jag varit på skolan i exakt 50 min. Hade ett prov och sen var skoldagen slut=) skönt värre, sen när jag satt mig i bilen så ringde dom från jobbet och ville ha in mig o jobba kväll i kväll så absolut sa jag ja. för om jag ska flytta så måste jag köpa en ny soffa, vardagsrumbord och tv bänk så JA jag behöver alla pengar jag kan få=)


Nu är jag ledig ända tills på Måndag för jag har Durewalls imorn och på fredag men den har fröken fia redan gjort sörru=)


 Vilket otroligt tråkigt väder det är alltså, sitter här o fryser o fryser.. O här finns inget varmvatten så jag ska nog ta min lilla sminkväska,trosa och schampo o åka upp till pappa o starta bastun=) Lovley=)

Hoppas han hör av sig ikväll så jag kan få komma o titta på lägenheten också..


Ne ha det så bra! och som sagt ta hand om varandra o grubbla inte över gamla problem för tro mig det kommer nya o då samlas allt på hög och man spricker av ilska o sorg..


Puss o kram 


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards