Z4mbizz

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Sofia - 1 maj 2008 17:52

Igår var det forum som gällde.. Åh herregud vad sliten o trött jag är idag alltså..=)

Haha therese var så söt när hon blev så där tok full=) Vi hade ju ganska kul ändå trots att vi bara var 3 stycken på förfesten:D


Nu är jag nästan nyss hemkommen från fränsta o har satt mig i soffan o här lär jag nog bli sittandes:)


Såg även Ak och Kickens lilla bääss idag på byis=) Åhhh vilken otroligt vacker varelse..=) så liten o så otroligt fin.. Ja suget för barn blev ju inte mindre iaf kan jag säga:) Fyy vad mysigt alltså.. ligga o gosa o bara snusa dagarna långa=) o byta lite blöjor också förstås=)haha..


Ne nu ska jag drömma mig in i mitt framtida liv då jag oxå har en gosis som jag kan få snusa på=)


Have a nice day! Puss&kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards