Z4mbizz

Alla inlägg den 24 december 2007

Av Sofia - 24 december 2007 10:55

Ja då var det dags igen.. Ännu en jul.. Det märks att man inte är lika förväntansfull längre.. :) Det är nu man börjar känna att man vill ha egna barn som får börja slita upp en massa paket istället:)

när jag öppnade min ytterdörr så låg det två paket där från Annys barn:) Åhhh jag blev sååå glad:) men jag vet inte om jag ska öppna dom nu eller att jag väntar tills ikväll så kanske jag får en ganska stor hög med julklappar:D


Det enda jag bara vill ha i år en sodastream..:) gud vad jag ska bubbla vatten o greja då:)

I Lördags så jobbade jag till halv 10 på kvällen.. och efter det så skyndade jag mig hem o sved om mig til några halv schysta kläder o for till helena o micke o började dricka.. sen så begav vi oss vidare till dennis. och där blev det världens mysigaste/roligaste allsångs kväll=) gud vad vi sjöng=) Sen så traskade man hem till sötis och myyste all night long=) Eller ja man lämnade ju inte festen hos dennis förrän vid halv 6 på morgonen så jag hade en väligt mysig morgon:) Hoppas kanske att man får avsluta Julafton på samma ställe med samma goa människa=) Puss på dig!


Ne nu ska jag göra mig fin... ska försöka iaf=)

God Jul på er!!

Massa Pussar o kramar

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards