Z4mbizz

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Sofia - 18 december 2007 18:17

Ja herregud vilken början det blev på min dag.. Den började med att jag hade några drömmar som var helt mysko.. Vaknade helt plötsligt utan väckarklocka o var säker på att jag hade försovigt mig.. Kollade på klocka och i min värld just i morse så var jag helt säker på att klockan stod på 08.45 och jag börjar 09.10 på skolan i Ånge... Har aldrig hoppat ur sängen och i kläderna på så korta sekunder.. Slog o gjorde illa mig vart jag än var och jag kände bara att humöret blev till det sämsta.. Jag var så otroligt förbannad över att jag inte hade hört väckarklockan:) Men lugn snart kommer det roliga.. som jag kan inte tyckte just då men nu kan jag skratta åt det:D  Iaf jag slängde i mig knappt en halv ´klunk med youghurt direkt ur tetran.. hoppade in i bilen och började brassa mazdan till max mot Ånge.. Jag tyckte det var liite väl mörkt ute och det var kolsvart i Annys hus vilket det aldrig är då jag vaknar:) Jag får stanna två gånger på gissjö vägen för att skrapa om rutorna. Ilskan blev värre o värre.. Väl uppe i shell korsningen så blev jag så jäkla brydd att inte Shell var öppet. Men mer än så tänkte jag inte då förrän jag kanske kom halvvägs till Ljunga då kollar jag en extra noga titt på klockan i bilen... DEN STOD PÅ 03.56....JAHA tänkte jag.. det enda jag kunde tänka mig var att den gick fel fast att i normala dagar vet jag ju att den går ju RÄTT..ja jag plockade iaf upp mobilen i hastig takt.. Ja vad stog den inte på då om inte 03.56 VAAFAAN..var det de enda jag fick ur mig.. Och i all förvirran så fortsatte jag bara att åka men till sist gjorde jag mig en U sväng o vände tillbaka hemåt MOT sängen.. Lätt det var att sova dårå:D Heerreguud vilken morgnon/natt.. detta har aldrig hänt mig och det är såå otroligt roligt när jag tänker på det.. :) När jag sen klev upp normal tid till mitt alarm på klockan så var man ju genast något piggare:D På skolan så har jag suttit o skrivit fel hela tiden o hjärnan var nog på väg att kollapsa där ett tag:) Vaknade helt enkelt på fel sätt:)

Om någon har något liknade sjukt att berätta så kommentera gärna.. för det verkar bara vara smygisar som läser som inte ens vågar säga hej:)


Ne nu ska jag städa undan lite o sen titta lite på tv...


Puss o kram:)

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards