Z4mbizz

Alla inlägg den 17 december 2007

Av Sofia - 17 december 2007 17:23

 Ja gud vad härligt.. Nu börjar jag känna mig mycket gladare.. Gud blir tokig när det bara flodar tårar. Men idag har det varit torrt på ögat:)

Idag var man i plugget i cirka 2 timmar sen så var det ju psykologi och det har man ju redan läst så då var det bara att sluta för dagen.. Då tog jag rally mazdan upp till papsen o hämtade upp honom så vi for på könsum o inhandlade lite rödbettor o Pölsa:) haha vet att många avskyr pölsa, Men vilken tur då får jag pölsan för mig själv;) Mumma...

Sen bar det iväg på lekcenter o inhandlade en present till lilla Grynet som fyllde hela 5 år idag. Så hon är inte så liten längre:) Så då var man där på kalas med prinsesstårta o rosa grädde:) Suuper gott:) Gosade lite med bebis o pysslade lite med Gry och nu är man hemma igen.. Inte så långt att gå.. Cirka 10 meter så var man framme:D

Jag vet att jag verkligen måste ta mig i kragen o plugga men man hittar ju på en massa annat för att slippa:D

Men imorn har man prov på cell,vävnader o Organ.. Så bäst att sätta fart och läsa in allt så det kanske stannar kvar i huvudet oxå:)


Såg att det blev bara en massa tok i förra inlägget.. Jag hade ilska i mig.. Då kan det bli så där:) Jag kanske var lite väl när jag skrev. Men men man ska ju inte hålla känslor inom sig:) Men ta det med en nypa salt:)


Sköt om er!! Puss & kram


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards