Z4mbizz

Alla inlägg under februari 2010

Av Sofia - 24 februari 2010 19:02


Jag vet att det var år och dar sen jag uppdaterade här men jag har mina anledningar, just därför har jag nu lösenords skyddat min blogg. För då kanske jag slipper allt liv som det oftast blir!

Jag tänker nog inte gå in så detaljerat på mitt liv nu när jag börjar skriva igen men jag ska nog kunna underhålla er ändå=)


Jag vill att folk ska läsa den här bloggen för att dom tycker om att läsa om mig och tycker om mig som person , och dom som läser bara utav nyfikenhet och pga att de absolut inte tycker om mig som person ska inte få ha tillgång till min blogg, så enkelt är det. Så jag kommer mejla lösenord till denna blogg till de vänner jag tycker får läsa min blogg=)


Jag kan inte lova er inlägg varje dag för då vet jag att jag ljuger;) Men jag ska försöka göra mitt bästa=) Okej=)


Just  för tillfället i mitt liv så är jag helt arbetslös, det suger ganska hårt, men jag känner att det är nu jag verkligen kan byta spår i arbetslivet och försöka mig på något helt annat. Så jag har sökt en massa jobb i Sundsvall för det är dit min nästa flytt lutar. Kollar på lägenhets annonser dagligen.

Vill ju egentligen köpa en lägenhet så jag kan inreda den precis som jag vill ha den, men för att kunna köpa en lägenhet så behövs ju ett jobb. Så om det är någon som har ett jobb till övers eller nån som har några tips så uppskattar jag det verkligen=)


Mitt liv här i lilla Fränsta har under en kortare tid varit väldigt jobbigt på många sätt och vis, det har varit tillräckligt jobbigt så nu flyttar jag härifrån och lämnar mina nära vänner kvar. Men jag lämnar bara deras by så de försvinner inte från mitt hjärta=)

Många säger att jag ska sluta tänka på andra hela tiden och börja tänka på mig själv, och det är just precis vad jag gör nu, jag känner att det här stället gynnar mig inte längre. Det finns inga jobb, och de onda blickar man kan få häromkring har gjort mig mättad på att bo kvar här.


Något mer som kunde göra livet lite bättre vore om man slapp denna eviga kyla o all snö. Lite vårkänslor i kroppen skulle inte sitta fel. Tänk att bara kunna sitta ute o sola o vårsolen o dricka sig något kallt=) Mmmm=)


Ne nu ska jag hoppa in i duschen o försöka kvickna till, o sen blir det nog film hos tessa ikväll! Och hon ska allt bjuda på kaffe:D


Ha det så bra mina vänner!! Hoppas ni är nöjd över min stora insats över att ha tagit tag i denna blogg igen=)


På återseende=)


Av Sofia - 24 februari 2010 18:54

 


Min pappa & Tims Morfar =)


 

Fin Mor o Fin Son!=)


 


En glad Gofis=)


 

Tim blöter ner både sig själv o mig i badet;)


och nedan lite mellis på Ica maxi vad gör man inte för gladare miner;)

   


Min o Tims mysiga promenad i vinter vädret i Sthlm


  

 


En sovande Tim o en glad Moster=)


   


Sötis=)



En däckad sjukling i soffan, Men lika söt för det=) 


  

Av Sofia - 13 februari 2010 02:30

Kelly clarksson - Already Gone


Remember all the things we wanted

Now all our memories, they're haunted

We were always meant to say goodbye

Even with our fists held highIt

never would have worked out right,

 yeahWe were never meant for do or die...

I didn't want us to burn outI didn't come here to hurt you now I can't stop...

I want you to knowIt doesn't matter

 where we take this road

Someone's gotta go

And I want you to knowYou couldn't have loved me betterBut

I want you to move on

So I'm already gone

Looking at you makes it harder

But I know that you'll find another

That doesn't always make you wanna cry

It started with the perfect kiss

We could feel the poison set in"Perfect"

couldn't keep this love alive

You know that I love you so

I love you enough to let you go


I want you to know

It doesn't matter

 where we take this road

Someone's gotta go

And I want you to know

You couldn't have loved me better

But I want you to move on

So I'm already gone

I'm already gone, already gone

You can't make it feel right

When you know that it's wrong

I'm already gone, already gone

There's no moving on

So I'm already gone

Ahhhh already gone, already gone, already gone

Ahhhh already gone, already gone, already gone

Remember all the things we wanted

Now all our memories, they're haunted

We were always meant to say goodbye...

I want you to knowIt doesn't matter where we take this road

Someone's gotta go

And I want you to know

You couldn't have loved me better

But I want you to move on

So I'm already goneI'm already gone, already gone

You can't make it feel right

When you know that it's wrong

I'm already gone, already gone

There's no moving on,So I'm already gone

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards