Z4mbizz

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Sofia - 27 februari 2010 12:35

Ja igår då så hade tessa skrivit upp mig på Spinning, utan att jag visste om det så det var ju bara att följa med, =) ´Men draa åt fanders vad jäkla jobbigt det var. Jag har ju knappt varit ute o gått på sistone, o då kan ni tänka er vad jobbigt det var. De var även det jobbigare passet. Åh yes:D Jag kan säga att jag har LAGOMT med träningsvärk idag. =) Jag hade blodsmak i munnen o det svartnade för ögonen! Så undra om inte jag ska köra igång stenhårt med promenader först så jag får upp lite flås för det kändes nästan som att jag höll på att dö igår;) Jag Lovar=)

Så tessa plågade mig på det sättet, sen var det maddes tur att plåga mig

Hon tog min epilator o gjorde hela mitt ena ben, o Fyyy faan så jäkla ont det gjorde då, jag bet i en handduk o skrek väldigt ofta rätt ut, o hon fick då höra både ett och annat hon med:D hahaha


Sen på kvällen igår så for jag o malin hem till tessa för att titta på film, o vi kanske såg världens bästa film


"Allt för sin syster", eller , "Sisters Keeper på engelska". Åh herregud tårarna sprutade. Ni måste bara se den.

Hade jag suttit själv så hade jag säkerligen grinat ihjäl mig:D



Ja idag då vad händer? Jag tänkte nog åka till Ånge o äta lite mat med mamsen sen får man se vad kvällen erbjuder, är inte så sugen på att dricka faktiskt. Kanske man bara skulle åka runt o se vad folk har för sig=)


Nu ska jag äta mig lite SEN frulle=)


Vi hörs o störs=)


Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards