Z4mbizz

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sofia - 28 februari 2010 14:47

Ja idag är det söndag, Jag har faktiskt mer o mer börjat tycka om söndagar, men det är kanske för att jag inte har ett jobb som väntar på Måndag morgon?!;) men jag tycker om söndag för det är lugna tempon, o ens nära o kära är hemma för de är ledig på helger, plus att man oftast äter lite godare mat o kanske avslutar dagen med en film tillsammans!

Men idag ska jag även slå på stort o baka lite!=) Jag äter ju väldigt sällan bullar och sånt för jag blir så illamående av att äta sånna sötbomber! Men eftersom folk som kommer hit o hälsar på kanske vill ha lite kaffe, kanske även vill ha en bulle eller muffins till:D Så detta gör jag för mina nära o kära=)

Men vi får väl se om det blir nå överhuvudettaget, eftersom jag är sämst på att passa "bullarna" när dom är i ugnen, ;) men jag ska verkligen försöka skärpa mig:D

 

Igår då

 

Jo jag hade bestämt mig då jag låg i sängen på morgonen att jag skulle baka hela dagen o bara mysa på med sig själv men så blev inte fallet=)

Tessa ringde o fråga om vi inte skulle dra ut på krogen i stan?

Ja jag är väl aldrig omöjlig så vi for iväg för att köpa pimpel virke o gjorde oss klar. men ju mer kvällen gick o ju mer vi drack "fast i väldigt lågt tempo" så insåg vi båda två att vi var nog inte så sugen på krogen så Tessa tog o la sig o jag följde med Malin som sällskap till stan eftersom hon var chaffis, Så man fick sig en hamburgare på mc donalds iaf:D Så sen var jag nöjd men väldigt frusen, så malin fick offra sin jacka till mig;) Vad gör man inte för vänner:D ?

 

Ikväll så är det "Party gympa" uppe på badhuset, är sugen på att knalla upp o prova på det oxå nu när jag ändå är igång, Vill försöka träna bort den här hemska träningsvärken jag har i arslet sen spinningen;)

Sen blir det nog en film o kanske att man bjuder på lite kladdkaka ikväll;D

 

 

Ne nu måste jag åter till arbete! Bakerskan har nu suttit på arslet alldeles för länge=)

 

Ha en mysig Söndag mina vänner!!

 

Puss & Kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards