Z4mbizz

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Sofia - 19 september 2009 23:25

Hualigen vad trött jag är i hela kroppen nu, men nu är det bara städningen som är kvar i lägenheten sen så kan jag slänga in nycklarna o lämna den lägenheten bakom mig o längta tills jag kan få flytta in på riktigt i den nya lägenheten den 1 Oktober.

Imorn jobbar jag delad tur inne på torpsro så under min rast 12-16.30 så ska jag hinna både städa i lägenheten en massa o sen åka till Kevin o  gratta han med ett blått paket "som han önskade;)" o i det paketet så ligger det något som han har tjatat o tjatat om att vilja ha, så imorn blir jag nog ännu mera populär i hans ögon;)


Annars idag o i helgen då?, Igår så jobbade jag oxå en delad tur. den första delen i hemtjänsten o sen på kvällen så jobbade jag inne på torpsro, kändes faktiskt ganska bra att vara inne o jobba, jag gruvade mig eftersom det var så sjukt längesen jag jobbade där sist=) Så imorn så gör vi ett till försök=)


Det blev en lugn helg, jag måste ju ta hand om alla fyrbenta här hemma hos mamma, våran hund är som besatt av mig, kan inte släppa mig ur syne nångång, och så förföljer hon mig, =) Lillbebisen är 14 år nu så man börjar sakta men säkert intala sig själv o mamma om att kanske hennes tid är inne snart! Hemsk tanke men jag tror inte hon skulle klaga så mycket faktiskt, då både hennes syn o hörsel är mycket sämre o hon har troligen diabetes.

Men det har som sagt varit min lillbebis i 14 år så den dagen kommer jag gråta havstårar vill jag lova.


Har tänt ljusen ute vid mina kisseänglar ikväll oxå.  <3


Ja det här kanske inte var det roligaste inlägget som jag har skrivit, ganska ointressant men men så kan det gå ibland=)


Nu ska det sussas för alarmet är ställt på 05.30 :( Gäääsp


Puss o kram

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards