Z4mbizz

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Sofia - 12 september 2009 14:20

     


Har nu vandrat över till andra sidan. Hon Blev precis som Wilmer påkörd då hon skulle gå över vägen.

Wilda var min första katt. Jag hämtade henne och hennes syster Himla från ett ställe där de aldrig skulle ha fått uppleva sina första veckor i livet. Räddare katter har jag aldrig sett, Fick de syn på ägaren så försvann alla katter "dvs minst 10 stycken" under soffor o bord av rädsla. Så det var ingen tvekan att jag skulle ta dessa två rädda varelser o ge dom ett kärleksfullt hem. Jag har ju verkligen gjort vad jag har kunnat men Wilda har sen första dagen haft otroligt svårt att lita på människor. Men just nu då hon har bott hos mamma så har man sett på henne att hon trivdes som fisken i vattnet. Hon var en mycket speciell katt o just därför har jag så svårt att släppa taget om henne. Jag hade velat få henne att förstå att vi människor är inge farliga för jag har ju ALDRIG någonsin gjort henne illa. Men nu är det som det är, Nu har jag hela 3 fyrbenta skydds änglar uppe i himlen.


Sov gott Älskade Wilda, nu får du ju busa med Himla o Wilmer igen <3


Det känns som att det bara ska drabba mig, Jag som är så sjukt djurvän. Och Wilda o Himla som verkligen förtjänade all kärlek de kunde få så de kunde få känna trygghet.


Konstigt det där, jag o sandra satt o pratade om döden igår då vi såg när world trade center rasade och så händer det här dagen efter!


Mitt huvud är tomt o det värker, Finns nog inga tårar kvar att fälla. Ska bara finna någon kraft "vart jag nu ska finna den" till att gräva en grop där Wilda ska få vila tillsammans med de andra två änglarna. Känns otroligt jobbigt.


<3





Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards