Z4mbizz

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Sofia - 24 juli 2008 17:59

Jaa jag är såå glad så glad=) men även rädd efter all den trista kärlek som man har gått igenom så jag tar denna kärlek steg för steg så det inte blir nå galet=) Men nog tycker han om mig=) Han vill inget annat än att träffa mig hela tiden=) Synd bara att tid är inget jag har alltför mycket av just nu med allt jobb, från och med Lördag så ska jag jobba 7 dagar i sträck, men som tur så ska thessa åka till rättvik på rajtantajtan så jag ska vara husvakt/kattvakt åt henne hela veckan så då slipper man iaf bilresorna från ånge varenda dag=)

Idag på jobbet har varit en typiskt helvetes dag, allt har bara gått fel o tiden har runnit iväg o det kändes som en annan stod o trampade på samma ställe, från att torka skit till att sitta o lugna ner en stackars äldre med andnöd. hua det är mycket man får gå igenom idetta jobb.

Just för tillfället är man hemma i Ånge, har städat bilen helt o hållet så nu är den ren o ska bara köpa en ny doftis så är den fräsch=) Snart ska man ÄNTLIGEN få i sig lite mat, söt blir så orolig för det låter som jag aldrig äter, - Men gumman du måste äta! Jaa jag ska när jag hinner=) haha. Men nu håller mamma på att göra lite våfflor, inte alls dumt. Sen efter maten så drar jag till fränsta o förhoppningsvis kommer min söt dit så ska vi åka o ta ett kvällsdopp o sen åka hem till honom o myysa hela natten lång=)

Imorn ska man åka till stan oxå, måste inhandla en helt ny sminkväska med allt innehåll för mitt smink är heelt borta. någon som vet vart slarvfia har lagt det tro;D? Även ett par nya tofflor ska jag införskaffa mig lite jobbigt att gå runt med lillsyss tofflor med storlek 34 ;D haha. men har man små fossingar så har man.. haha..

Tänk att en människa kan göra en så lycklig..


Som sagt det var inte alex jag syftade på i förra inlägget, o nej, det var en Mr T.. Men han kan gått ta det. Så länge som jag har velat haft honom o han har bara lekt runt med en annan. Ne det är stopp med det nu! kan ju bara skriva det Mr T sa den där kvällen då han kom fram till mig o min söt, - Öhh får jag låna bruden din?  Han fick som svar Nej men likt förbannat drog han mig därifrån o började berätta att det var ju väldigt lustigt att han fick sitta o kolla på när söt o jag pussades hela kvällen o blablabla, sen sliter karln tag i mig o krama om mig o ger mig en puss på kinden o bara går, Är det nödvändigt? Neee jag tror inte det.. Tur att jag kan skratta åt det=)


Ne nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig fräsch så söt har något gott att snusa med=) haha..



Vill bara tillägga Sov gott Älskade Azka, Du fastnade i mitt hjärta första dagen jag såg dig o där kommer du förbli, så kärleksfull som du var och så otroligt snäll med allt och alla! Vi ses i himmelriket vackra ängel!


Ha det så bra! Speciellt mina vänner, Utan er Ingen Fia=) !

Puss o kram




Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards