Z4mbizz

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Rubrik saknas

Av Sofia - 20 april 2009 12:25

Nu har jag precis kommit hem efter en låång o skön promenad på 1 och en halv timme=)

Så skönt att det inte ens känns kämpigt att gå längre, man börjar få tillbaka kondisen sakta men säkert=) helt underbart skönt! Speciellt nu när jag ska ta upp en dröm o det är att börja dansa igen. Det börjar redan v 19 på söndagen=) Då kommer min älskade gamla danslärare till Ånge o ska samla ihop oss veteraner:D o dansa o ha kul=) Längtar som en tok att få släppa loss på dansgolvet med ett proffs som lärare=)

Nu ska jag o min kära dammsugare ta oss några varv runt lägenheten o sen ska jag gå ner till tvättstugan i hopp om att det finns en tid till mig=)

Igår kväll bäddade jag rent o hur underbart är inte det då på en skala=) Man liksom längtar till att få gå o lägga sig, det luktar bara så gott=)


HÖRES SENARE!! Puss  o kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 2 december 2011 10:03

                 Är kanske en aning sent ute med min lilla julönskelista så jag kör ihop den med min födelsedags lista =) Men det är liite svårt att få nån känsla för julen då det inte finns en enda snöflinga på backen och sen att man inte får fira...

Av Sofia - 12 september 2011 15:21

  Haha vadå fokuserad på kameran;)             Brudparet o deras barn tillsammans med deras föräldrar       Jag och Teo myser en sväng       Trots ett regnigt bröllop så blev det endå succe!=) ...

Av Sofia - 12 september 2011 14:56

Våran krabat har redan blivit lite över 5 månader och han är inte så liten längre;) Han är lång åt alla håll och han är lika tung åt alla håll;)     Loui nu i helgen uppe i skidbacken i Malå =)     Här är han på samma ställe i Malå sl...

Av Sofia - 8 september 2011 10:54


Bänkskivans mått: Djup: 600mm Längd: 1720 mm,Diskho mått: längd: 1250mm Djup: 500mmDet är köpt på Ikea PRIS: 200:- eller bud. Eventuell fraktkostnad tillkommer   Ni kanske håller på och renovera en stuga eller dylikt och inte vill lägga alltför...

Av Sofia - 8 september 2011 10:47


Säljer mina skor som är helt oanvända med prislapp kvar. De är köpt på hm.se Det är storlek 37 Jag säljer dom för att dom var för stor på mig.   Priset är: 85:- plus eventuell fraktkostnad!   ...

Presentation

Omröstning

Jag ska åka utomlands, hjälp mig vilket ställe ska jag välja?
 Rhodos
 Mallorca
 Gran Canaria
 Cypern
 Bulgarien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Skriv en rad=)


Ovido - Quiz & Flashcards